Incasso nieuws

Donderdag 09-01-2014. Bedrijven bang dat incassobureau inschakelen de klantenrelatie beschadigd
Steeds meer ondernemers letten op hun debiteurenbeheer, en besteden meer aandacht aan het incasseren van een openstaande facturen, toch worstelen veel ondernemingen nog altijd met het incasso traject. Ruim 48% van de Nederlandse bedrijven is van mening dat incassotrajecten de relatiemet de klant onderdruk zet. Dit blijkt uit onderzoek van het Verbond van Creditmanagement Bedrijven (VCWM) onder 149 creditmanagers van Nederlandse bedrijven. Mocht u zelf ook zitten met dit probleem, start dan eerst een pre incasso traject tegen uw debiteur. In pre incasso traject wordt de debiteur vriendelijk verzocht de openstaande factuur te voldoen, er worden geen kosten in rekening gebracht en uw klant blijft in 90% van de gevallen klant.

Heeft u vragen? Of wenst u advies?

Betaald uw debiteur zijn factuur niet?

Het inschakelen van een incassobureau is binnen 5 minuten gedaan, en het kost u helemaal niks!

Direct kosteloos uw vordering indienen